FAQ - Vaak gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten in de online-shop?

Voor bestellingen  vanaf een waarde van € 100,00 voor leveringen in Nederland brengen wij geen verzendkosten in rekening.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Wij bieden onderstaande betalingsmogelijkheden:

  • Betaling via Ideal
  • Betaling op rekening (voor bedrijven en na goedkeuring)
  • Vooruitbetaling
Welke levertijden zijn te verwachten?

De levertijden variëren per product, echter kunnen wij de meeste producten uit voorraad leveren. In de regel hanteren wij een levertijd van 2-4 werkdagen.

Hoe veilig is winkelen in de Online Shop? Zijn mijn gegevens beschermd?

Bij ons doe je je aankopen in een beveiligde omgeving. De betaling vinden plaats via Mollie, dit is een geaccrediteerde organisatie.

Wat gebeurt er precies na het plaatsen van mijn bestelling?

Na de ontvangst van je bestelling gaan we direct voor je aan de slag en doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen. Je ontvangt na je bestelling een orderbevestiging met alle relevante gegevens over je bestelling.

Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?

Vanzelfsprekend ontvangt iedereen die een bestelling bij ons plaatst een factuur. De factuur wordt doorgaans per email toegestuurd.

Stuur hier je bericht